CO SE U NÁS PRÁVĚ DĚJE

Vánoce 2022

19.12.2022 16:39

VÁNOČNÍ SCHŮZKA A SKAUTSKÉ VÁNOČNÍ TRHY

Vánoční schůzku jsme společně oslavili v pátek 16. prosince. Družiny si pro oddíl připravily menší doprovodný program, zazpívali jsme si koledy. Šli jsme se vyfotit ke stromečku a využili toho, že napadl sníh a zahráli si ve sněhu i hru. Mezitím se dovařila naše oddílová štědrovečerní večeře, ke které jsme usedli slavnostně oblečeni v krojích či oddílových/přístavních tričkách. Poté přišel ježíšek, aneb dáreček, který potěšil každého.

Druhý den jsme otevřeli dveře skautského domu široké veřejnosti a pozvali ji na nás dvorek, kde lidé mohli najít stánky s dětmi vyrobenými výrobky, ale také něco dobrého na zub či na žízeň. Děkujeme všem přítomným dětem, které přišly v pátek či v sobotu. A nemocným přejeme brzké uzdravení.

Hezké svátky, užívejte klidu a pohody

Fotky a videa: 1oddilslunicko.rajce.idnes.cz/2022_-_Vanocni_schuzka_a_trhy/

Dokské pověsti

19.12.2022 16:37

DOKSKÉ POVĚSTI

Tradiční akci před prvním adventem si nenecháme už pár let ujít. Letos jsme nejen s ostatními oddíly z Přístavu, ale i s pár rodiči zhlédli v zámeckém parku pověsti hrané skauty z Doks, prošli si trhy, poslechli si hudbu a nasáli první vánoční atmosféru. Děkujeme za fajn odpoledne.

Antické Řecko v Liberci

17.11.2022 10:23

Antické Řecko v Liberci :-)

Na víkend jsme se vydali do Liberce, aneb do antického Řecka, který skrýval nejedno dobrodružství. Začalo to již samotnou cestou vlakem, na které jsme se seznámili s řeckými bohy. Večer nás čekala bojovka při svitu luceren, kdy jsme se dozvěděli zásadní informace o době, do které nás přemístil stroj času. Oblékli jsme kostýmy řeckých bohů a zatančili jsme si při klasické tehdejší hudbě. :-) Druhý den jsme zdolávali horolezeckou stěnu, stihli jsme vyrobit pár výrobků na skautské vánoční trhy a zablbnout si v bazénu. Zkrátka pořád se něco dělo a na odpočinek byl čas až doma ;-).

Fotky zde: 1oddilslunicko.rajce.idnes.cz/2022_-_Hanychov_-_Anticke_Recko_v_Liberci/

Zamykání Ploučnice

22.10.2022 23:17

Dnes v sobotu 22. října jsme vyrazili na vodu. Oblékli se teple, do nepromokavého a někteří i třeba vystoupili ze své nekomfortní zóny, když za ne příliš dobrého počasí do lodě nakonec usedli. Přece jenom, v životě nám na cestu nebude stále svítit jenom sluníčko :-). Ploučnici jsme sjeli od Průrvy do Mimoně, kde jsme řeku zamknuli k zimnímu spánku.

VÝPRAVA HRADČANY

22.10.2022 23:12

Cestování časem v Hradčanech

Minulý víkend jsme vyrazili do našich známých Hradčan na skautskou chatu. Celý víkend nás doprovázel Jára Cimrman, i když jsme ho vlastně nezahlédli :-). Tak trochu jsme šli po jeho stopách.. Zkusili jsme sestrojit stroj času, který nám zloděj chtěl ukrást. Ubránili jsme ho, ale stroj stejně nefungoval. Jára nám pomohl najít ten správný, funkční! A už teď se nemůžeme dočkat, kam nás stroj vyšle příště! :-)

Jak jsme se měli můžete vidět zde:

1oddilslunicko.rajce.idnes.cz/2022_-_Vyprava_Hradcany/

Výprava Mařenice

17.09.2022 12:44

1. VÝPRAVA V MAŘENICÍCH

První výprava byla v režii Karkulky a my jí tímto děkujeme za super víkend!

Po celou dobu jsme zjišťovali indicie, která nám sděloval skřítek Ignác, ale nedal nám je jen tak. Spoustu úkolů jsme plnili, abychom zjistili, že celoroční téma letošního roku bude "Cestování časem".

Moc se těšíme, co nám tento rok nadělí za prima zážitky.

Jak jsme se měli, můžete zjistit zde: 1oddilslunicko.rajce.idnes.cz/2022_-_Marenice_Maruska/

NOVÝ SKAUTSKÝ ROK 2022/23

24.08.2022 11:40

NOVÝ SKAUTSKÝ ROK 2022/23 JE TU!

2. září - to je den, kdy se setkáme v krojích či oddílových/přístavních tričkách :-)

Pokud nemáš výše zmíněný dress cord, nevadí - přijď i tak, a třeba i s novým kamarádem  či kamarádkou ;-)

Těšíme se na vás v 16:00 hod. u skautského domu.

Konec bude protentokrát v 17:00 hod., ale po zbytek roku počítejte s klasickým režimem, schůzky každý pátek do 17:30 hod.

Už se také ví, co nás čeká v první půlce skautského roku, stačí se podívat na sekci Co máme v plánu zažít...

Tak si vše zapište do kalendáře, ať nic nezmeškáte a užijeme si výpravy a jiné akce v co největším počtu.

Tábor 2022

01.08.2022 11:43

TÁBOR 2022

MEZINÁRODNÍ ČARODĚJNICKÝ SNĚM

Čarodějky i čarodějnice se rozlétli zpět do svých domovů, ale vy se můžete podívat, co vše stihli ve Stvolínkách. Létání na koštěti, posvěcení hůlek, vaření v kotlíku na ohni, každý večer noční sabat, návštěva zámku ve Stvolínkách a pekla v Úštěku, slibový večer také nechyběl, a hlavně - ingredience pro Lektvar všeho štěstí se nám podařily získat.
Děkujeme všem přítomným nejen na samotném táboře, ale i těm, co přiložili ruce k podsadám a pořádně zamakali při stavbě i bourání. VELKÉ DÍKY!
Přejeme hezký zbytek léta, v září se těšíme!
Zde máte odkaz nejen na fotky, ale i videa , prohlédněte vše a povyprávějte doma.

Splutí Ploučnice

01.08.2022 11:42

TRADIČNÍ SPLUTÍ PLOUČNICE

Ani letos jsme nevynechali naši již tradiční oddílovou akci. Od Průrvy do Mimoně jsme spluli Ploučnici a společně jsme si užili bezva odpoledne. Díky všem, co dorazili.

Fotky: 1oddilslunicko.rajce.idnes.cz/2022_-_Spluti_Ploucnice/

Výprava Lvíčata

01.08.2022 11:40

ČTYŘLÍSTKOVÉ DOBRODRUŽSTVÍ

A je za námi další Lvíčatovská výpravička. Tentokrát jsme se vydali do nedalekých Doks prozkoumat tajemství Čtyřlístku. Když jsme se o něm v muzeu dozvěděli více, už nám nic nebránilo vydat se do ulic Třeskoprsk a zjistit, kde se skrývá Zádrhel. Při hledání indicií pomocí mapy jsme narazili na malou ZOO, kde jsme si prohlédli zvířátka. Díky indiciím jsme zjistili, kde se skrývá Zádrhel a stali se Třeskoprskými rangers. A na závěr celého dne nás čekala osvěžující zmrzka.
Výpravu jsme si pořádně užili a já už se nemůžu dočkat další.
Kachna

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Anketa

Jak se vám líbila přístavní zahajovačka v Turnově? :)

Hrůza, děsná nuda! (77)

Ale jo, šlo to... (64)

Super akce! :-) (761)
78%

Bombácká akce plná skvělých zážitků! :-)) (74)